1402-08-28 14:29
643
0
87505
پرستار بیمارستان ۵ آذر گرگان:

دیدن بیمار هیچ‎وقت برای پرستار عادی نمی‌شود

پرستار بیمارستان ۵ آذر گرگان گفت: گاهی مردم می‌گویند پرستاران به شرایط سخت عادت کردند اما این طور نیست.

مهناز شادپور امروز با تبریک روز پرستار و گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: ۲۰ سال سابقه پرستاری در بیمارستان ۵ آذر گرگان دارم و از شغلی که در آن فعالیت می‌کنم راضی هستم.

وی با اشاره به سختی‌های کار پرستاری به خصوص در بخش سوختگی و آی.سی.یو بیان کرد: وقتی بیماران و همراهان آنها به بیمارستان مراجعه می‌کنند در شرایط بسیار بدی هستند و از ما به عنوان پرستار انتظار دارند که جدای از خدمات درمانی آنها را حمایت روحی و روانی کنیم.

این پرستار گرگانی؛ سختی‌های این حرفه را بی‌شمار خواند و افزود: از لحاظ فیزیکی، جسمانی و روحی بسیار تحت فشار هستیم به ویژه در بخش‌های ویژه و آی.سی.یو که تعداد فوتی‌ها زیاد است.

شادپور ادامه داد: در زمان کرونا که تعداد بیماران منجر به فوت بیشتر بودند از سختی‌های کار ما یکی همین است که به لحاظ روحی به ما خیلی فشار وارد می‌شد.

پرستار بیمارستان ۵ آذر گرگان گفت: گاهی مردم می‌گویند پرستاران به شرایط سخت عادت کردند اما این طور نیست، اگر قرار باشد همزمان با همراهان بیمار ما هم گریه کنیم کار پیش نمی‌رود.

شادپور یادآور شد: وقتی کودک بیماری از دنیا می‌رود واقعا ناراحت‌کننده است و از ته قلب دلم می‌سوزد و در ۹۰ درصد موارد با مادران این بچه‌ها گریه می‌کنم.

وی توضیح داد: ولی در کنار این سختی‌ها، شیرینی کار هم وجود دارد وقتی بیماری با درصد بالای سوختگی یا به هر دلیلی با حال بسیار بد مراجعه می‌کند و بعد از مدتی بهبود می‌یابد و خودش و خانواده‌اش خوشحال از بیمارستان بیرون می‌روند واقعا لذت می‌برم.

شادپور گفت: امیدوارم که همکاران پرستارم در هر جایی که هستند همواره سلامت و در کارشان موفق باشند.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.